قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل : یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع پیچ ها، پیچ های اتاقی است به گونه ای که اگر با پیچ و مهره  سر و کار داشته باشید به طور حتم بار ها نام آن به گوش شما خورده است. پیچ های اتاقی نخستین بار با هدف ساخت و نصب اتاقک در کامیون های قدیمی ساخته و مورد مصرف قرار گرفت از همین سبب نام آن به دلیل کاربرد آن در گذشته بافی مانده است و مردم این نوع پیچ ها را با همین اسم خریداری می کنند. با گذشت زمان و پیشرفت علم کارایی آن ها نیز گسترده تر گشت و امروزه ساختار ظاهری آن به گونه ای است که بیش از نیمی از آن به صورت رزوه کاری شده می باشد.

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

سر پیچ های اتافی در انواع مختلفی طراحی شده است. به طوری که برخی از آن ها سر عدسی، قارچی و گاهی محدبی دارند و این موضوع سبب تفاوت در کارایی آن ها شده است که پرکاربرد ترین آن ها نوع مکعبی چهار گوش می باشد. چیزی که باعث جذابیت این نوع پیچ ها در بین کاربران شده این است که در زیر گل پیچ، یک مکعب چهار گوش قرار دارد و این مسئله موجب می شود تا پیچ در محل اتصالی خرد به خوبی بسته شده و کاملا چفت شود و در نتیجه اتصال مطمئنی را به وجود آورد. این پیچ ها عموما نیازی به مهره ندارند و اگر با مهره محکم شوند به استحکام آن افزوده می شود.

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

پیچ های اتاقی در ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و مصرف کننذگان با توجه به نوع و محل کاربری خود هریک از آن ها را خریداری می کنند.

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

پیچ های اتاقی از فلزات مختلفی ساخته می شوند از این رو قیمت آن ها بر اساس فلز به کار رفته در آن متفاوت است.
پیچ های اتاقی استیلی با توجه به اینکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند از این رو بیشتر مورد توجه کاربران در مقایسه با سایر پیچ ها قرار می گیرند. پیچ های اتاقی استیلی در درجه های  70-304 2A ساخته می شوند  و برخی دیگر با توجه به اندازه پیچ در درجه 70-316A2  ساخته می شوند و این درجه بندی بر اساس اندازه پیچ ها تعیین می شود.

قیمت فروش پیچ اتاقی استیل

این پیچ ها کاربرد گسترده ای در صنعت چوب، سپر برخی از خودرو ها، ساخت نرده های متنوع و … کاربرد دارد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *