قیمت پیچ خودکار استیل

قیمت پیچ خودکار استیل

قیمت پیچ خودکار استیل

قیمت پیچ خودکار استیل فقط طول رزوه پیچ را بدون گل پیچ شامل می شود از این رو برای دریافت لیست موجودی پیچ استوانه ای چهارسو در ابعاد مد نظر خود با شماره تلفن های گروه بازرگانی صنعتی تماس گرفته و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

چهار سو m3 استنلس استیل در ابعاد و طول های 5 mm تا 50 mm در فروشگاه پیچ و مهره بازار ابزارآلات و اتصالات استیل ضد زنگ واقع در میدان قزوین تهران موجود است.

جهت خرید پیچ خشکه و پیچ مهره های صنعتی و مصارف روزمره برای شیرآلات ، ساختمان سازی، دکوراسیون و وسایل چوبی در انواع گرید و استاندارد با واحد فروش و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت پیچ خودکار استیل

قیمت پیچ خودکار استیل

محصولات استیل در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند خصوصا در مجاورت رطوبت محیطی، بارندگی ها و قطعاتی که در معرض آب و اسید و سیالات خورنده دوام بسیار بالایی دارند.

از این رو بهترین انتخاب برای خرید اتصالات چفت و بستی شیرآلات بهداشتی، صنایع آب و فاضلاب و تصفیه آب می باشند. این نوع پیچ آچارخور بوده و با آچار پیچ گوشتی چهارسوی مخصوص به خود باز و بسته می شود.

پیچ چهارسو چیست؟

یچ چهارسو
پیچ چهارسو در ابعاد و در شکل های مختلفی تولید می شود و در واقع نوعی از پیچ نیست.
بلکه پیچ چهارسو نشان از اتصال توسط آچار چهارسو دارد و به دسته های مختلفی تقسیم شده و در اتصال های صنعتی سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پیچ خودکار استیل

قیمت پیچ خودکار استیل

بطور کلی پیچ های صنایع سنگین مثل سازه ها و ساختمان و پیچ های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در برج تقطیر و عملیات های پایپینگ طراحی رآکتورهای شیمیایی، کنترل فرآیندهای نفتی پالایشگاهها جهت استخراج مشتقات نفتی نظیر قیر، گازوئیل، بنزین، روغن موتور، سوخت جت، گریس، گازهای بوتان، متان، پروپان و … بصورت شش گوش، آلن و استاد بولت تولید می شوند.

پیچ چهارسو برای اتصالات صنایع سبک تری از قبیل صنعت الکترونیک و ساخت لوازم سرگرمی و اسباب بازی، در و پنجره و … مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع گل پیچ چهارسو استیل :

یچ سر خزینه چهارسو که دارای استاندارد DIN 63 و سایز M1.7 تا M10

قیمت پیچ خودکار استیل

 

قیمت پیچ خودکار استیل

تولیدی پیچ و مهره در تهران خیابان قزوین طراح و سازنده انواع اتصالات استیل و فولاد و آلیاژهای برنج، گالوانیزه سرد و گرم و پوشش داکرومات در تنوع بالایی از محصولات از قبیل پیچ آلن سرخزینه استیل، پیچ شیروانی استیل نوک تیز، پیچ شیروانی استیل سرمته ای DIN 7504 در گریدهای 304 و 316 ، A2 70 ، A4 80 با طول بالاتر از 2 سانتی متر و سایر اتصالات می باشد.

  • پیچ چهارسو خودکار سر عدسی
  • پیچ چهارسو نوک مته ای
  • پیچ چهارسو سر خزینه

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *